אהוד ברק רמטכל - אהוד ברק אהרון יריב וקצינים נוספים - פנסיונר בן 82 מקבל כבר 28.

אהוד ברק רמטכל - א×"ו×" ×'רק א×"רון ירי×' וקצינים נוספים - פנסיונר בן 82 מקבל כבר 28.. פתרון של שתי מילים ומעלה: לפני שניגש להתמודד עם עצם טיעוניו של אהוד ברק במאמרו האחרון ב'הארץ', תזכורת חשובה: בשבת הקרובה (21:00, ערוץ 12), שבעה רמטכלים ניצבים מול המצלמות ומדברים על האתגרים הרבים לצד הקשיים בעוד כמה שבועות תעלה השאלה אם להאריך את כהונת הרמטכל ל4 שנים השיטה כזאת היא שלרמטכל יש 4 שנים אך ללא הארכה של הכנסת ~ אהוד ברק משיב לשאלה מדוע קולו לא נשמע במהלך המבצע (ברק על פרשת הרפז:

זה בולט אצלו כמו ניתוח מתיחת פנים. אף אחד לא באמת יודע איך זה מרגיש להיות בנעליו של רמטכל, מלבד הבודדים שהגיעו לעמדה הזו. תמיד חשבתי שזה תיאור אלגנטי של שיכור. הרמטכל לשעבר אשכנזי עמד בראש קבוצה שפעלה בכלים עבריינים פנסיונר בן 82 מקבל כבר 28.

×'×
×'×"×™ אייזנקוט רמטכ ל צ×" ל ×" 21 כיכר ×"ש×'ת from s1.kikar.co.il
היחיד שידע לקחת החלטות ולבצע אותן בלי שיקולים פוליטים או אישיים ותמיד טובת המדינה. ~ אהוד ברק על גדי איזנקוט. נאלץ להתפטר עקב הכישלון במלחמת לבנון השנייה: אהוד ברק נהנה מפנסיה תקציבית של 57 א' ש' בחודש, מופז 61 אלף, אשכנזי 48 אלף; צהל, במקום להגן ולבלום, חתר להתקיף אף שלא היה ערוך לכך. לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הביטחון אהוד ברק ומשה יעלון. מוטה גור (מרמטכלי צהל), אהוד ברק, בני גנץ, דן חלוץ, משה יעלון, יעקב דורי, גבי אשכנזי, שאול מופז, יצחק רבין, חיים לסקוב, מרדכי מקלף, יגאל ידין, משה דיין, צבי צור, דוד אלעזר, רפאל איתן. פיקד על חטיבת הצנחנים הסדירה 35.

~ אהוד ברק משיב לשאלה מדוע קולו לא נשמע במהלך המבצע (ברק על פרשת הרפז:

להאריך את כהונת אביב כוכבי? עד אהוד ברק לא ידעתי מה זה זחוח. קודם כל זה בושה שבן של ראש ממשלה מכנה אדם כמו אהוד ברק שהיה ראש ממשלה שר בטחון רמטכל ומפקד סיירת מטכל ומדובר ברדם מבוגר ולא צעיר וצרייכם לכבד אותו והוא גם היה הפמקד של נתניהו ואחיו זל. זה בולט אצלו כמו ניתוח מתיחת פנים. לא כל רמטכל מתאים להיות ראש ממשלה אהוד ברק היה הרמטכל הכי חכם בצהל אי פעם מבחינת מנת משכל חוכמה בינה תעוזה ידע ותככנות. תודה והערכה לפעילות אחראית, שקולה, מתואמת ומשותפת, גם כשלא תמיד ראינו את הדברים עין בעין. הרמטכל לשעבר אשכנזי עמד בראש קבוצה שפעלה בכלים עבריינים רמטכל צהל הראשון שהגיע מחיל האוויר. תמיד חשבתי שזה תיאור אלגנטי של שיכור. בנוסף, הזהיר המחבר מפני יכולתו של המוח האנושי להדחיק ולהתעלם מכל עובדה שאינה מתיישבת. פתרון של שתי מילים ומעלה: מתוך הכתבה התמלילים הסודיים מלשכת שר הביטחון מאת אמיר אורן, הארץ, 18 בינואר 2013‬. ~ אהוד ברק על גדי איזנקוט.

פתרון של שתי מילים ומעלה: הרמטכל לשעבר אשכנזי עמד בראש קבוצה שפעלה בכלים עבריינים מדובר בצייצנים שמנסים לחלץ את נתניהו • אני לא חייב לדווח על עסקי כאיש פרטי צהל, במקום להגן ולבלום, חתר להתקיף אף שלא היה ערוך לכך. אף אחד לא באמת יודע איך זה מרגיש להיות בנעליו של רמטכל, מלבד הבודדים שהגיעו לעמדה הזו.

רשמית ×'רק ימליץ על מינוי ×'× ×™ ×'× ×¥ לרמטכ ל כלכליסט
רשמית ×'רק ימליץ על מינוי ×'× ×™ ×'× ×¥ לרמטכ ל כלכליסט from images1.calcalist.co.il
צהל, במקום להגן ולבלום, חתר להתקיף אף שלא היה ערוך לכך. מלבד היותו רמטכל ואיש צבא עז נפש והחייל המצולש בצהל , אהוד ברק הוא הפיספוס הכי גדול של הפוליטיקה הישראלית. אהוד ברק איננו רק מבקר ספרים והוגה דעות לעת מצוא, אלא מי שחתום על הקדנציה הגרועה ביותר של ראש ממשלה ישראלי, וזהו קונצנזוס מימין ומשמאל. בעוד כמה שבועות תעלה השאלה אם להאריך את כהונת הרמטכל ל4 שנים השיטה כזאת היא שלרמטכל יש 4 שנים אך ללא הארכה של הכנסת נתניהו מזהם את טקסי הזיכרון לרבין ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו שאמר שהיום יש הסתה מפורשת לרצח ראש ממשלה בישיבת הזיכרון לציון רצח רבין במליאת הכנסת בושה וחרפה, לך! לא כל רמטכל מתאים להיות ראש ממשלה אהוד ברק היה הרמטכל הכי חכם בצהל אי פעם מבחינת מנת משכל חוכמה בינה תעוזה ידע ותככנות. לפני שניגש להתמודד עם עצם טיעוניו של אהוד ברק במאמרו האחרון ב'הארץ', תזכורת חשובה: פתרון של שתי מילים ומעלה:

פתרון של שתי מילים ומעלה:

מתוך הכתבה התמלילים הסודיים מלשכת שר הביטחון מאת אמיר אורן, הארץ, 18 בינואר 2013‬. אהוד ברק נהנה מפנסיה תקציבית של 57 א' ש' בחודש, מופז 61 אלף, אשכנזי 48 אלף; בנוסף, הזהיר המחבר מפני יכולתו של המוח האנושי להדחיק ולהתעלם מכל עובדה שאינה מתיישבת. אבל כמו אשכנזי, הוא יהיה רמטכל שאפילו האלופים יהססו לחלוק על דעתו רון בן ישי // שר הביטחון, אהוד ברק, פעל נכון כשהכריז על בחירתו. בשבת הקרובה (21:00, ערוץ 12), שבעה רמטכלים ניצבים מול המצלמות ומדברים על האתגרים הרבים לצד הקשיים נאלץ להתפטר עקב הכישלון במלחמת לבנון השנייה: ~ אהוד ברק על גדי איזנקוט. לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הביטחון אהוד ברק ומשה יעלון. אבל כשרואים את אהוד ברק של עכשיו ישר מבינים מה זה זחוח. אהוד ברק איננו רק מבקר ספרים והוגה דעות לעת מצוא, אלא מי שחתום על הקדנציה הגרועה ביותר של ראש ממשלה ישראלי, וזהו קונצנזוס מימין ומשמאל. פיקד על חטיבת הצנחנים הסדירה 35. נתניהו מזהם את טקסי הזיכרון לרבין ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו שאמר שהיום יש הסתה מפורשת לרצח ראש ממשלה בישיבת הזיכרון לציון רצח רבין במליאת הכנסת בושה וחרפה, לך! רמטכל צהל הראשון שהגיע מחיל האוויר.

לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הביטחון אהוד ברק ומשה יעלון. ~ אהוד ברק משיב לשאלה מדוע קולו לא נשמע במהלך המבצע (ברק על פרשת הרפז: פנסיונר בן 82 מקבל כבר 28. עד אהוד ברק לא ידעתי מה זה זחוח. ראש לשכת עורכי הדין, עו״ד אבי חימי, העביר הערב (רביעי) מכתב התראה לפני תביעה לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, זאת לאחר שברק האשים את הלשכה בפעולות פסולות.

×
×"ן שומרון ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
אשכנזי ואנשיו פעלו כעבריינים, באתר וואלה!, 25 באוקטובר 2014) אהוד ברק איננו רק מבקר ספרים והוגה דעות לעת מצוא, אלא מי שחתום על הקדנציה הגרועה ביותר של ראש ממשלה ישראלי, וזהו קונצנזוס מימין ומשמאל. אבל כמו אשכנזי, הוא יהיה רמטכל שאפילו האלופים יהססו לחלוק על דעתו רון בן ישי // שר הביטחון, אהוד ברק, פעל נכון כשהכריז על בחירתו. מכתב ההתראה נשלח בעקבות ראיון רדיו שנערך ברשת ב', בו אמר ברק הלשכה פעלה. פתרון של שתי מילים ומעלה: להאריך את כהונת אביב כוכבי? לך, ראש הממשלה בנימין נתניהו ולשרי הביטחון אהוד ברק ומשה יעלון. מדובר בצייצנים שמנסים לחלץ את נתניהו • אני לא חייב לדווח על עסקי כאיש פרטי

ראש לשכת עורכי הדין, עו״ד אבי חימי, העביר הערב (רביעי) מכתב התראה לפני תביעה לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, זאת לאחר שברק האשים את הלשכה בפעולות פסולות.

עד אהוד ברק לא ידעתי מה זה זחוח. להאריך את כהונת אביב כוכבי? רמטכל צהל הראשון שהגיע מחיל האוויר. אשכנזי ואנשיו פעלו כעבריינים, באתר וואלה!, 25 באוקטובר 2014) תודה והערכה לפעילות אחראית, שקולה, מתואמת ומשותפת, גם כשלא תמיד ראינו את הדברים עין בעין. חשיפתו של העיתונאי אראל סגל על מיליוני דולרים אותם קיבל ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק עבור 'מחקר' הוביל את האחרון למתקפה עזה: פיקד על חטיבת הצנחנים הסדירה 35. קודם כל זה בושה שבן של ראש ממשלה מכנה אדם כמו אהוד ברק שהיה ראש ממשלה שר בטחון רמטכל ומפקד סיירת מטכל ומדובר ברדם מבוגר ולא צעיר וצרייכם לכבד אותו והוא גם היה הפמקד של נתניהו ואחיו זל. אבל כמו אשכנזי, הוא יהיה רמטכל שאפילו האלופים יהססו לחלוק על דעתו רון בן ישי // שר הביטחון, אהוד ברק, פעל נכון כשהכריז על בחירתו. היחיד שידע לקחת החלטות ולבצע אותן בלי שיקולים פוליטים או אישיים ותמיד טובת המדינה. אבל כשרואים את אהוד ברק של עכשיו ישר מבינים מה זה זחוח. נתניהו מזהם את טקסי הזיכרון לרבין ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו שאמר שהיום יש הסתה מפורשת לרצח ראש ממשלה בישיבת הזיכרון לציון רצח רבין במליאת הכנסת בושה וחרפה, לך! לפני שניגש להתמודד עם עצם טיעוניו של אהוד ברק במאמרו האחרון ב'הארץ', תזכורת חשובה:

~ אהוד ברק משיב לשאלה מדוע קולו לא נשמע במהלך המבצע (ברק על פרשת הרפז: אהוד ברק. קודם כל זה בושה שבן של ראש ממשלה מכנה אדם כמו אהוד ברק שהיה ראש ממשלה שר בטחון רמטכל ומפקד סיירת מטכל ומדובר ברדם מבוגר ולא צעיר וצרייכם לכבד אותו והוא גם היה הפמקד של נתניהו ואחיו זל.

Posting Komentar

0 Komentar